frågor

JAG ÄR: Biggest, The best, Better than the rest
JAG SOVER: Hårt
JAG BLIR GLAD NÄR: jag vet att -idag ska ja bli full :P
VEM KRAMADE DU SENAST?: combo (hund)
VAD SA DU SENAST?: Spännande
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Gröna
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Pölsa
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Pengar o bärs
VAD HAR DU ONT NU: ingenstans
HAR DU SNYGGA SKOR?: nja..
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Runt 2 typ
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: God morgon dexter
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jupp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: jo. dennis
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Nån sjuk jävla B-film i igår natt /imorse
KAN DU SPELA FOTBOLL?: Lätt no problemos
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: jytti
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: dennis
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Dexter
SENASTE PERSONEN DU KYSSTE: inte en aning
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: ingen aning
SENASTE MAT DU ÅT: Macka
SENASTE FILMEN DU SÅG: Nån sjuk jävla B-film i igår natt /imorse
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Sabaton - The pride of war

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0