6 Oktober 2008

Tjena.. 
då var det dags att skriva lite igen då.. Var ju ett tag sen jag skrev ordentligt.. har ju nästan bara fyllt i massa listor de senaste gångerna nu.

Hade lite svårt att sova i natt också.. jävla ångest över skitsaker egentligen.. illa att man ska bli blyg när man aldrig är det annars.. bli irriterad på mig själv som fan över det.. men det går väl över nångång.

hmm. Helgen som var då. I fredags var vi på fest hemma hos henka, mycket trevligt och mycket folk. Blev senare utgång och då hamnade vi på Wasa och Henka och Ida gick till Harrys. Hände inte mycket mer den fredagen tyvärr.

Lördagen började med att ligga hemma o vara helt förstörd, länge sen jag va så bakis o trött efter att jag hade krökat.  Så vi låg hemma hela dagen typ tills klockan var 17:30, då fick alla panik typ för vi skulle vara ute hos Thina och hennes syrra på fest kl 18, vi hann dit iallafall. Thinas syrra anna hade festen och det var väl sådär.. lite för mycket unga människor, Bagdag o jag kände oss lite utanför bland alla 16-17 åringar, så han o jag o Dexter åkte in till Palace och där var det mycket trevligt!!!

Träffade mycket folk man kände där som man inte träffat på länge, sen träffade vi ju också Maria och Sandra, mycket trevligt =)

söndagen hände det inget på typ,.. låg hemma o var bakis, sen åkte jag o Bagdad o Sandra hem till Maria och käkade pizza o kollade på tvn, blev lite konstig stämmning där för alla var typ bakis o blyga eller nått. men men.. me like iallfall. :P

ha d bra alla!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Thina

Kära du, du måste ju skriva att du var på fest hos min syster!

Jag vill inte vara den där tjejen som umgås med 16 åringar!(Jytti style) xD

2008-10-08 @ 13:24:08
Postat av: Matte

haha jo iofs.. det är sant =)

2008-10-08 @ 18:22:46
URL: http://metalmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0