31 Oktober

Tjena!

jo nu har det hänt lite grejer... va på In Flames konsert igår.. INGET RÖJ DÅ!! haha helt jävla otroligt.. ont i hela kroppen fan..  drack några bärs också så man va lite på g :D

stod o lyssna lite på Sonic Syndicate först.. då kommer Neil fram. (han som har hand om In Flames Fanclub Jesterhead) iochmed att jag hade min Jesterhead tröja på mig så frågade han om jag ville komma backstage o träffa In Flames..  DUH! självklart svara jag..  inget coolt..  fick massa kort o sen signerad biljett av alla.. rätt fränt sådär.. träffa husgudarna typ :P

Konserten va så jävla skön också.. nästan bara mangel hela tiden, jag cyx o dex röjde som fan.. men sen efter ett tag blev det så jävla varmt o vi blev törstiga så vi gick o drack o sen röjde vi lite till..

idag så är det fredag.. då bär det av till sthlm igen då.. ska på nån maskerad fest hos nån brud.. ska blir svin skoj med.. o imorgon är det KRYSSNING!!! woho!!
skriver nog med på söndag eller måndag..

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Trin

Uppdatera då!! =)

2008-11-07 @ 14:21:04
URL: http://trin85.blogg.se/
Postat av: sessa

de är inte den 31 okt längre så kom igen nu

2008-11-10 @ 16:02:50
URL: http://varning.webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0