21 Oktober

Tjo..

dåligt skrivande nu i ett par dagar.. men men.. har inte hänt så jävla mycket heller för den delen typ.. helgen blev väl rätt hård som vanligt numer känns det som.. ska dra ner lite på drickandet känner jag..

längtar som fan tills den 30:e.. ska på In Flames konsert då.. ska bli så inihelvete kul.. jag, cyx o dexter som åker upp.. ska egentligen på kryssning den 1:e november också.. men skiter i det nu.. min ekonomi tillåter det inte tyvärr.. får hitta på nått annat hemma när typ alla polare åker.. de är 18st totalt som åker på den kryssningen till åbo..

sitter nu o kollar på scrubs.. iofs gammalt avsnitt men ändå bra. idag blev en rätt lugn dag.. Henka kom förbi på dagen o tog en fika o snacka lite skit.. sen åkte vi ner till ToysRus o kollade lite på Halloween utstyrslar som de ska ha på kryssningen. sen skjutsade jag hem honom o när jag o dex kom hem så va jytti här.. fika lite, tog ett par kenta o snacka skit typ.. han skulle sen hem och sova för han hade varit vaken i 23 timmar... idiot säger jag.. att han bara orkar.. iofs han är inte så gammal lille plutten.. fick en impuls sen när han hade åkte.. blev så jävla sugen på negerbollar.. så det blev att baka lite.. smaka gott..

ja.. känns som allt är upp o ner just nu.. känns inte kul.. är så jävla trött på att sitta hemma o glo hela jävla dagarna.. vill hitta ett jobb men det finns ju fan inga! eller det finns MASSOR om man frågar idioterna på AMS..  men jag tänker inte ta nått jävla telefonförsäljar jobb.. det kan de glömma.. trött på allt gnäll hela tiden också.. går ju inte en dag utan att de gnäller.. alltid är det nått..  aldrig får man höra att man gjort nått bra.. nej då.. men så är det väl kanske..

orkar inte bry mig mer nu.. snart helg iallafall.. får väl se vad som händer.. kul för alla er som får lön iallafall.. ska ju få från min A-kassa men de jävlarna strular ju som fan hela tiden.. måste ner till AMS också nån dag o boka ett möte med min handläggare..  Halil eller vad han heter.. 

nahe.. ska väl kolla klart på scrubs nu.. sen en kenta sen sova...

Peace Out..

Rekommenderar en låt till er därute som läser min blogg.

Magnum - On a storytellers night..   underbar låt! 

skulle vara kul att veta vilka som läser min blogg.. lämna gärna ett tryck i kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag läser :-) Nyfiken som ja e :-P

2008-10-21 @ 23:21:41
URL: http://svea1488.blogg.se/
Postat av: Trin

Jag läser alltid din blogg :P Även fast du typ aldrig skriver nått :p

2008-10-22 @ 01:15:44
Postat av: dexthaa

vadå inte med..vi får väl låna pengar till sprit..de är ju inte så att jag har pengar heller men så länge jag är full så är det skitsamma..

2008-10-22 @ 02:13:22
URL: http://dexthaa.blogg.se/
Postat av: Robin

jag läser men det förstod du va?

Hmm så du ska inte med på båten? du kan ju ringa mig under dagen? hmm vad var det mer...

just det hittade ni några sköna utstyrslar?

och sök jobb på Ncc dom söker väl folk fortfarande?

en kille på vårat jobb ska säga upp sig för att börja jobba där, hans lillebror med.

bara försöka söka.

ha det bra/Robin

2008-10-22 @ 06:25:52
URL: http://tintin1331.blogg.se/
Postat av: Jarmo

HELVETE JÄVLA SKITKUBBE VA E DET JAG HÖÖR??! Det e klart som fan du ska med på kryssningen, vi e ju fan 18 pers som åker, det e ju kanske nån som kan bjuda på en bärs eller 20 liksom =P



Inget mer sånt där skitsnack vill jag höra, alla som ska med ska med, basta!



Eller hur musse? Ja, jag håller också med.

2008-10-22 @ 10:31:18
Postat av: sessa

fan då självklart du ska med .. vad är det här...

du kan ju inte hoppa av nu en vecka innan det går inte...

vem ska då sjunga alla våra sånger.??

och i går hörde ja att bagdad kanske inte heller ska med.. fan..

och nu vill ju daniella följa med hon kanske bokar en hytt själv bara för att hon tyckte det lät kul.. så hoppar du av. ge dig

2008-10-22 @ 11:15:53
URL: http://varning.webblogg
Postat av: Helén

Ja jag läser :) läser fan allt å allas ;)

Nyfiken ja, men är man inte det så får man aldrig reda på nå :P

Kram H

2008-10-22 @ 16:06:38
URL: http://ekblom.blogg.se/
Postat av: Thina

Jag läser men jag höll på att få ett psykbryt när du skrev att du inte skulle med så jag kunde inte skriva något då. Men nu när du äntligen har tagit ditt förnuft till fånga kan jag säga att jaaaa, jag läser och jag läser...men väntar fortfarande på lite snusk alltså!

2008-10-22 @ 19:57:41
Postat av: Matte

Hmm.. väntar du på snusk Thina? det finns ju inget sånt här :P

2008-10-24 @ 11:35:36
URL: http://metalmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0