16 Oktober 2008

Ärligt talat.. är så jävla trött på folk ska ska hålla på o bli tjuriga hela jävla tiden bara för att man säger en sak till dem..  hur jävla svårt är det att pissa utanför egentligen?? som om du inte gjort det förut nån jävla gång eller?? oj.. stackars dig som ska vara så tuff o säga att "Vi ska iväg men ni ska inte dit" oj oj.. jävla fjanterier.. men men,

skitsamma.. nu sitter jag här.. klockan är 04:15. har precis kommit hem från wasa typ.. var rätt segt där ikväll.. inte så mycket folk.. men för mycket tankar.. men men.. jag skriver säkert mer imorgon när jag vaknat o så.. 

Peace out!


God morgon..
fy fan så bakis man kan vara ibland.. tror iofs att jag fortfarande är bakfull..  o nu har jag en trög jävla hund som skäller o gnyr..  inget skönt.. men men.. idag blir det bara att ligga i soffan o kolla på film o vara bakis..

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0