14 oktober 2008

Tjena.
nu har jag varit dålig på att skriva sen i fredags typ.. har ju varit upptagen i helgen (läs full) :D
hm.. fredagen då. då var vi på förfest hemma hos vanessa senare till wasa, kommer inte ihåg så mycket mer än att det var mycket folk som fan..

Lördagen bestod av att ligga hemma o vara bakis tills bärsen kom typ.. åkte hem till Elfa o Robin o skulle kröka lite. skulle ju se matchen som var.  nån Carro var där också. nån tjejkompis till Robin, rolig tjej.. lite störd bara, och värdelös på att kröka,, haha däckade efter 40 minuter från att jag kom dit.. men men.. sen kom Elfa hem iallafall och då ringde vi runt till massa folk som vi trodde kunde ha TV8 och tillslut fick Elfa tag i sin kollega Martina så vi åkte dit,

vi som var där o kollade på matchen var: Jag, Elfa, Robin, Bagdad, Jytti, Vanessa, Martina o 3 andra tjejer som jag inte kommer ihåg vad de hette.

Tjejer som jämt ska styra med saker då när det är sport på tvn.. blir galen, ska börja platta håret mitt i matchen så proppen går!!! så tar det ju 15 minuter innan tvn o boxern är igång.. men men som tur vad blev det inga mål så vi missade inte så mycket..

Efter matchen bar det av ner till Wasa. Gouvenor Andy skulle tydligen spela så det var APMYCKET folk i kö men som vanligt smet vi in före alla.. väl därinne så kunde man se att stå i baren är lögnihelvete så vi skicka fram 2 som köpte bärs så gick vi andra ut på balkongen o tog upp plats.. stod där mest hela kvällen, va inne o dansa lite. sen när kvällen var slut åkte vi hem,

Söndagen vaknade jag tidigt, typ 9:30 o va skit pigg..  hände inte så mycket på dagen o kvällen.. utom klockan 00:53 då ringde S och fråga om jag ville dricka öl..  visst sa jag så dex o jag drog ut dit o kröka till måndag morgon kl 7 typ.

idag händer inte mycket.. ska ner o hjälpa S i lokalen sen hem till morsan o farsan en sväng o hälsa på.. ska lämna min gryta till dem också. men men.. Hörs imorgon gott folk..

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0